כיסוי שבר שמשות לציוד מכני הנדסי(צמ"ה)

1. הגדרות

"מנוי" – בעליו הרשום של רכב הזכאי לשירות או כל אדם אחר הנוהג ברכב הזכאי לשירות ברשות הבעלים, שרכש\נרכש עבורו מנוי ומספר הרישוי של רכבו מופיע ברישוי נותן השירות
"מקבל השירות" – מנוי ששמו נקוב בכתב המנוי או כל מי שיחזיק בכלי הרכב מטעמו וברשותו
"נותן השירות" – דרכים זגגות רכב בע"מ ו\או קבלן משנה מטעמה הפועל תחת שירות מורשה.
"תקופת אכשרה" – תקופה רצופה בת 7 ימים, בה לא יינתן שירות. תקופת האכשרה לא תחול אם קיים כיסוי קודם ברצף לכיסוי הנוכחי.
"שירות" – החלפת שמשות שבורות בשמשות חליפיות.
"כתב המנוי" – המסמך ובו פרטי רכב המנוי הזכאי לשירות, פרטי מקבל השירות, תקופת המנוי, דמי השירות ועוד. תוקף כתב המנוי מותנה בתשלום בפועל של דמי המנוי.
"רכב המנוי" – כלי רכב מיוחד המשמש כצמ"ה (ציוד מכני הנדסי), שמפורט בכתב המנוי, המוגדר ככלי צמ"ה ברישיון רכב.
"תחנת שירות מורשה" – בית עסק הפועל במסגרת רשת דרכים זגגות רכב בע"מ ועל פי כלליה.
"מוקד" – מוקד השירות של "דרכים" בטלפון 2008* או 03-5761205
"שמשות" – שמשות קדמיות, אחוריות וצדדיות של כלי הרכב
"שבר" – שבר וכן סדק הפולשים דרך עובי השמשה.
"מחירון" – מחירון נותן השירות לצרכן, כפי שיהיה בתוקף מעת לעת.
"תקופת המנוי" – התקופה המפורטת בכתב המנוי, למעט תקופת אכשרה.
"שעות פעילות" – שעות פעילות לצורך קבלת השירות הינן בימים א' עד ה' (למעט חגים) בין השעות 08:00 ועד 16:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 ועד 12:00

2. היקף השירות

2.1 כנגד תשלום דמי המנוי יהיה זכאי המנוי לקבל את השירות במשך תקופת השירות, כפוף לתשלום השתתפות עצמית כמפורט בכתב המנוי והכל בהתאם לתנאי כתב שירות זה.
2.2 השירות על פי כתב שירות זה יינתן בתחנות השירות של נותן השירות בלבד, וכנגד הצגת כתב מנוי בתוקף.
2.3 השירות על פי כתב שירות זה מותנה בכך, כי בתחילת תקופת השירות, שמשות כלי הצמ"ה תהיינה תקינות ללא פגם ו\או סדק כלשהם. לגבי כתב שירות שנרכש בתקופת האכשרה – מותנה השירות בקבלת אישור בכתב בדבר תקינות שמשות כלי הרכב במועד תחילת תקופת השירות, מאת אחת מתחנות השירות של נותן השירות.
2.4 לקוח אשר לא שילם את דמי המנוי בסמוך או עד 72 שעות מתחילת תקופת הביטוח החובה של הרכב, יפנה לאחת מתחנות הזיגוג של נותן השירות על מנת לעבור בדיקת תקינות שמשות ולקבל אישור בכתב על תקינותן על מנת לקבל תוקף לכתב המנוי.
2.5 בכל מקרה של שבר לשמשה (למעט במקרים המוחרגים להלן), יפנה מקבל השירות לנותן השירות, אשר יפנה אותו לאחת מתחנות השירות הקרובות למקום המצאו, על מנת לקבל את השירות.
2.6 השירות יוענק ויבוצע בהתאם לתנאי כתב השירות במועדים כדלקמן:

2.6.1 בהתאם לשעות הפעילות \ תוך 3 ימי עסקים ממועד הפנייה ופתיחת קריאה אצל נותן השירות ובכל מקרה עד תום יום העבודה שלאחר פתיחת הקריאה. על פי כל דין. בכל מקרה בו לא יוכל נותן השירות לספק שמשה כמצוין לעיל – רשאי נותן השירות לייצר שמשה כזאת תוך זמן סביר.
2.6.2 לנותן השירות הזכות לבדוק כל נזק לפני מתן אישור לביצוע התיקון, ולדרוש אישור משטרה בגין הנזק\ים, וזאת לפי שיקול דעתו ובתנאי שלא יחרוג נותן השירות ממסגרת.

2.7 התחייבות נותן השירות היא להתקנת שמשה חלופית מאותו טיב ואיכות של השמשה השבורה, והעומדת בדרישות כל חוק, תקנה ותו תקן מטעם רשות מוסמכת..
2.8 באם באותו אירוע בו ניזוקה השמשה, נגרם נזק נוסף המכוסה במסגרת פוליסת הביטוח של רכב המנוי או נזק שנגרם על ידי צד ג', גם לגוף כלי הרכב – לא תחל תחנת השירות במתן השירות אלא עם קבלת אישור אי הגשת תביעה מטעם חברת הביטוח בה הכלי המבוטח או חברת הביטוח של צד ג' אשר גרם לנזק.
2.9 כתב שירות זה מכסה עד 2 מקרים בשנה\תקופת המנוי.

3. ביטול המנוי או החלפת הרכב

א. מקבל השירות זכאי להעביר את המנוי בעת החלפת הרכב לרכב אחר וזאת ללא תמורה, למעט הוצאות מנהליות של נותן השירות לביצוע השינוי.

ב. המנוי לרכב החדש ייכנס לתוקף בתום 7 ימים ממועד ביצוע ההחלפה כאמור. תוקפו של כתב השירות יפוג מיד לגבי הרכב הנמכר.

  1. ביטול המנוי ע"י מקבל השירות:

א. מקבל השירות זכאי לבטל את המנוי בכל עת ומכל סיבה.

ב. מקבל השירות יהיה זכאי להחזר כספי, אם לא קיבל שירות עד למועד הביטול.

ג. כמנוי דרכים הנך רשאי לבטל את המנוי לרכבך בכל עת כפוף לסעיף א.1 לעיל ותהייה זכאי להחזר כספי בגין התקופה שבין תאריך הביטול עד תאריך סיום המנוי באופן יחסי ובניכוי 15% מדמי המנוי לחברה בגין הוצאותיה המנהליות.

  1. ביטול המנוי ע"י נותן השירות:

א. נותן השירות זכאי לבטל את המנוי בכל עת ומכל סיבה ע"פ שיקול דעתו הבלעדית.

ב. מקבל השירות יהיה זכאי להחזר כספי כאמור בסעיף א.3 לעיל.

3. חריגים

למרות האמור לעיל התחייבות נותן השירות לא תחול על:

3.1 שבר שמשה שנגרם על ידי המנוי או מי מטעמו במתכוון ו\או כתוצאה מרשלנות רבתי. לעניין זה "רשלנות רבתי" משמעה, התנהגות החורגת מסטנדרט התנהגות של אדם סביר.
3.2 שבר לשמשות שנגרם כתוצאה משינויים, ניסיונות, ניסויים, ו\או עומס יתר אשר הופעל במתכוון על הרכוש המנוי שלא למטרות להן הוא נועד.
3.3 נזק שנגרם לשמשות כלי הרכב בזמן שהיה מושכר או מושאל, כאשר הרכב מופעל שלא על ידי מפעיל כדין מטעם המנוי.
3.4 תיקון שבר בשמשות מיוחדות ושמשות החורגות מתקן יצרן הרכב, שמשות כלי רכב שלא יובאו באמצעות יבואן הרכב המורשה ואשר לא קיבלו אישור תקינות, שמשות גג ושמשות ארגז.
3.5 קלקולים חשמליים לשמשות ו\או למנגנונים, לרבות כתוצאה משימוש, בלאי או פגם בייצור, וכן גומיות, חיישנים, ניקלים ואביזרים נלווים לשמשה.
3.6 כחל נזק שהוא כתוצאה של מלחמה, פעולות איבה, פיגוע חבלני, רעידת אדמה, אירוע גרעיני או רדיואקטיבי, וכל נזק אשר הפיצוי בגינו ניתן על פי חוקי המדינה.
3.7 אובדן או נזק שנגרמו בשל נטילת חלק בפעולות שובתים, פעולות משביתים, פרעות ומהומות.
3.8 שריטות למיניהן בשמשה.
3.9 שבר שמשה שאירע כתוצאה של או במהלך שימוש בתחרות ו\או מבחן ו\או כושר נהיגה.
3.10 שבר שמשה שאירע עקב קרות אירוע, בו נגרם נזק גם לגוף כלי הרכב.
3.11 שבר לשמשה שלא הייתה שלמה לחלוטין בטרם נשברה, או שלא הורכבה כיאות.
3.12 שבר לשמשה שאירע כתוצאה או במהלך הדבקת מראה או אנטנה לטלפון סלולרי.
3.13 נזק לשמשות כלי רכב, שלא מיובא במסגרת הסוכנות המוסמכת והמורשית בישראל.
3.14 גניבת שמשה (ללא סימני שבר זכוכית)
3.15 אובדן או נזק שנגרמו בעת שכלי הרכב היה מגויס לצה"ל.
3.16 נזק תוצאתי מסיבה כלשהי.
3.17 לא כולל ציוד חקלאי. 

3.השתתפות עצמית

השירות על פי כתב שירות זה יהיה בכפוף לתשלום דמי השתתפות עצמית כמפורט בכתב המנוי.

4.תנאים כלליים

מתן השירות על פי כתב שירות זה מותנה בכך, כי מקבל השירות פנה לאחת מתחנות השירות וקיבל את השירות ממנה. למען הסר ספק, בכל מקרה שבו יבוצע תיקון שלא באמצעות תחנת שירות מטעם נותן השירות, לא יהיה המנוי זכאי לפיצוי כספי כלשהו בגין התיקון ו\או השמשה. הכיסוי לשמשות כפוף לאישור מהחברה בכתב טרם כניסת הרכב לכיסוי (חידוש/חדש).
  • כתב שירות זה ותנאיו מהווים חוזה בין מקבל השירות לנותן השירות. כתב שירות זה נערך ללא כל מעורבות מטעם חברת הביטוח בה מבוטח כלי הרכב הזכאי לשירות.